poniedziałek, 5 listopada 2012

Wyzwanie #11 - monochromatycznie z zawieszką :-)

Witajcie,

mamy już listopad, więc czas na kolejne wyzwanie, ale zanim nowe wytyczne, rozwiążmy październikową edycję ;-) Nasze DT wybrało top3, do których powędruje banerek:


A są to:




Gratulujemy :-*

Nagroda, którą jest tradycyjny bon 50 zł na zakupy w naszym sklepiku (z możliwością podania wytycznych do grudniowego wyzwania i zaprezentowania się na naszym blogu) powędruje tymczasem do autorki pracy nr...

 
... 12 i jest to również  Sabka! Gratulujemy naszej podwójnej zwyciężczyni i prosimy o kontakt mailowy (iwona@scrapakivi.com) :-)))

Dziękujemy wszystkim za udział w naszej zabawie i za fantastyczne prace. No i oczywiście zachęcamy do wzięcia udziału w listopadowej edycji. 

A tym razem wytyczne poda nam przesympatyczna Daga. 


Oto co sama mówi o sobie:

Jest mi niezmiernie miło, że mogę tutaj zagościć. Nie spodziewałam się, że dostąpię takiego zaszczytu. Ale już bez ceregieli , powiem Wam coś o sobie. Moim  wielkim marzeniem było ASP, ale jak to w życiu bywa skończyło się na informatyce ekonomicznej.  Tworzenie zostało więc moją pasją i hobby. Aktualnie jestem mamą wychowującą roczną dziewczynkę więc znalazłam czas na poświęcenie się nie tylko jej ale i tworzeniu. Najlepiej jest łączenie obu pasji razem, więc wiele rzeczy powstaje właśnie dla niej za namowami mego męża i bardzo szybko wcielam w życie jego pomysły. Ciężko  jednak mi się skupić na czymś jednym. Podziwiam dziewczyny które się specjalizują w jednym konkretnym temacie i robią to fantastycznie. Ja jestem taki "człowiek orkiestra" wiele umiem i nigdy nie wiem, co jest najlepsze, począwszy od papierowych prac (kartki, albumy) poprzez włóczki (szydełko, druty) , biżuterię (haft koralikowy), szycie a kończąc na malowaniu (nie tylko ścian). Choć jest jeszcze kilka rzeczy, których nie próbowałam. Jestem nałogowym chomikiem, nim coś wyrzucę to 3 razy to obejrzę i zastanowię się do czego może mi się to przydać. A najgorsze jest jednak to, że mając pomysł musi nabrać on mocy prawnej nim doczeka się realizacji, choć wszystkie potrzebne rzeczy spokojnie leżą już na półkach i czekają aby je wykorzystać. Szkoda tylko, że miejsca mam tak mało na przechowywanie. Uwielbiam niecodzienne przedmioty, nie znoszę rutyny i szarości więc to co robię, to co noszę i to co mnie otacza musi mieć to "coś" co powoduje, że się wyróżnia. A co to może być jak nie rzeczy zrobione specjalnie i jedyne w swoim rodzaju?  

Daga zaproponowała nam dość nietypowe wytyczne, oryginalne jak ona sama :-)

"Z zawieszką"

Należy wykonać pracę papierową wykorzystując w niej dowolną zawieszkę. Hymmm... może dla większego ukierunkowania. Paca ma być wykonana w jednym dowolnym kolorze, możliwe kilka odcieni jednego koloru (dozwolone min. czerni - napis, zdjęcie, ) + dowolna zawieszka + min. jeden ręcznie wykonany kwiat.

Daga stworzyła przepiękne zaproszenia na chrzest, całe w bieli:


A tak z tym wyzwaniem poradziły sobie dziewczyny z naszego DT:


Monia:


Wykorzystane produkty:



Karmeleiro:



Wykorzystane produkty:

- papier Hot&cold #5;
- czerwone owoce głogu 6 mm.

   
Noomiy




Wykorzystane produkty:

- papier Hot&cold #1;
- papier Be optimistic #3.


Witch_m



Wykorzystane produkty:

- papier wizytówkowy biały len;
- koraliki perełki 3 mm;
- koraliki perełki 4 mm.


Katrina



 Wykorzystane produkty:

- papier Hot&Cold #5;
- elementy do samodzielnego wycięcia Hot&Cold #1
- papier Time4Joy #4;
- papier Winter Elegance #5;
- karton ozdobny Infra Red.



Asica.p




 Wykorzystane produkty:

- papier Hot&Cold #1
- papier Hot&Cold #3;
- papier Hot&Cold #6
- elementy do samodzielnego wycięcia Hot&Cold #2


Zanim przystąpicie do wyzwania, przypominamy o kilku zasadach:  


- do wyzwania można zgłosić tylko jedną pracę;

- praca zgłoszona do wyzwania powinna być nowa, niepublikowana nigdzie wcześniej;
- wyzwanie można łączyć z innymi;
- nie musicie używać produktów Rapakivi, ale będzie nam bardzo miło, jeśli pojawią się one w Waszej pracy :-)
 
Na Wasze monochromatyczne, kwiatowo-zawieszkowe prace czekamy do 25 listopada :-)

5 komentarzy:

  1. Aaaaaa!!! Zapomniałam o ręcznie robionym kwiatku! :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo dziękuję za wyróżnienie i serdecznie gratuluję Sabce i Elpimpi :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo bardzo dziękuję za wyróżnienie! ♥ Gratuluję Groszkowi i Sabce! :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj oj oj ale ostatnio mnie rozpieszczacie! Bardzo ale to bardzo dziekuję, cieszę się ogromnie. Oczywiscie gratuluje pozostałym wyróżnionym.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za komentarz :-)