środa, 26 grudnia 2012

Z miłości do słodyczy

Święta Bożego Narodzenia właśnie dobiegają końca i pewnie większość z Was pęka z przejedzenia i już na słodkości patrzeć nie może, a ja jakoś tak przekornie właśnie na dzisiaj przygotowałam scrap o miłości do czekolady:


Papier bazowy - Hot&Cold #5 - ma tak wyrazisty wzór, że zdecydowałam się na skromną kompozycję i niewiele dodatków. Wykorzystałam przy tym efekt 3D:


Głównym materiałem dekoracyjnym poza papierem zostały u mnie cudne świąteczne wstążeczki, dopasowane kolorystycznie do całości. Dzięki nim powstało swoiste obramowanie zdjęcia - najważniejszego elementu kompozycji:


A żeby zrównoważyć nieco kompozycję dorzuciłam jeszcze mały akcent w dolnym rogu swojej pracy:


Życzę Wam dużo słodkich chwil w nadchodzącym Nowym Roku,
Katrina

Użyłam następujących materiałów ze sklepu Rapakivi:


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za komentarz :-)