poniedziałek, 22 grudnia 2014

Aniołki na choinkę ... i inne moje dekoracje


Widzieliście już mojego Renifera i Św. Mikołaja ??? Nie to ... ---> klik ... Dziś będzie o Aniołkach ... i innych moich dekoracjach na choinkę, bo w tym roku ten temat zdecydowanie mnie pochłonął czasowo :P

Jakiś czas temu natknęłam się w necie na aniołki wykonane na bazie korków po winie .... i co? I pokochałam je miłością tak wielką, że sama postanowiłam zrobić sobie swoje. Miały być delikatne i jak najbardziej bliskie naturze, czyli utrzymane w kolorystyce: bieli, beżu, złota i brązu sznurka pakowego. Bardzo mi zależało by było widać, z czego są zrobione. Bazę - korpus - wykonałam właśnie z korków. Na moich dodatkowo był napis LOVE, który też wykorzystałam. Głowa to szydełkowa kulka ... skrzydełka ozdobne wstążki, od których uginają się półki w sklepie Rapakivi. Ja mam sentyment zwłaszcza do tych w kropki.







A ponieważ się rozpędziłam :P przy okazji powstały i inne ozdoby choinkowe:

domki ... z tekturek + sznurek pakowy, juta, papier, pasta strukturalna i kora z drzewa ... Na jednym umieściłam nawet nasze zdjęcie z Kaju :) 




I szydełkowy ptaszek ze sznurka piekarskiego. Kolor biały uzyskałam po rozdzieleniu jego warstw.


Jestem ciekawa jakie wy przygotowaliście ozdoby na swoją choinkę ??? A tu znajdziecie jeszcze moje papierowe kule "jeże" ---> klik ... i "foremki" ---> klik ...

 kigabet vel Ki

Wykorzystane materiały:
- tekturka "domki duże"
- tekturka "zestaw foto"
- tekturka "motylki małe"
- sznurek piekarski
- sznurek lniany naturalny
- wstążka perłowa 
- wstążka metalizowana

2 komentarze:

Dziękujemy za komentarz :-)