niedziela, 21 grudnia 2014

bombki na choinkę ...


Hm ... Właściwie to powinnam napisać miały być bombki ;) Taki był pierwotny plan. Kiedy wpadła w moje łapki tekturowa bombeczka od razu wiedziałam, że będzie częścią powstającej obecnie kolekcji ozdób na choinkę. Z zapałam zabrałam się do ich dekoracji (Wpierw rozdzieliłam je, w ten sposób uzyskałam dwie sztuki.) 



Życie jednak lubi weryfikować nasze plany. Tak stało się i tym razem. Ostatecznie bombki zwisły na moich świątecznych karteczkach. Obie utrzymane są w tej samej gamie kolorystycznej: biel, beż, brąz i czerwień, różnią się bazą. Pierwsza wykonana została z delikatnego papieru Warm Memories (...)



druga z czerwonego tłoczonego papieru czerpanego. Górną część ozdobnej zawieszki nad bombkami udekorowałam kwiatem Gwiazdy Betlejemskiej, tak charakterystycznej dla tego okresu. Musze przyznać, że choć nie lubię robić kartek o tej tematyce :P te wyjątkowo mi się podobają. Duża zasługa w tym delikatnych tekturowych bombek ozdobionych szydełkową gwiazdką i delikatnymi półperełkami.



 kigabet vel Ki

Wykorzystane materiały:
- papier z kolekcji Rapakivi "Warm Memories" 2/9
- tekturka bombka śnieżynkowa #3
- kryształki samoprzylepne i serduszka

ps: i jeszcze taka zajaweczka ... do napisania/zobaczenia/przeczytania jutro :P


1 komentarz:

  1. śnieżynka na kartce świetnie wygląda. bardzo fajny pomysł. Ale zawieszka Mikołaj to zdecydowanie mój faworyt. Przeurocza :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za komentarz :-)