środa, 3 grudnia 2014

Zainspiruj się! #8 – Świąteczne dekoracje


Witajcie, dziś mamy dla Was cykl 3 postów ze świątecznymi dekoracjami. Do świąt jeszcze chwila, więc zdążycie jeszcze zaopatrzyć się w materiały i mamy nadzieję, że nasze propozycje zachęcą Was do przygotowania własnych dekoracji.

Rozpoczynając cykl mam nadzieję zainspirować Was do wykonania zimowego domku. Celowo, nie przykleiłam dachu, gdyż po ściągnięciu go, domek może służyć za lampion ;-) Możecie również ozdobić sercowe okienko transparentną czerwoną folią, tworząc coś w rodzaju witrażu. Możliwości jest wiele. Ja tym razem ozdobiłam serduszko pokrywając brzegi dość grubą warstwą kleju i posypując wszystko brokatem (fajnie wygląda też soda lub proszek do pieczenia). Dach, to warstwy wycinanek dziurkaczowych, kalki i starej szarej koperty (miała fajną siateczkę od środka). Oczywiście nie mogło zabraknąć kivowych przydasi w postaci kulek, szyszek i pręcików (lista na końcu posta) oraz ozdobnej tekturki pomalowanej farbą brokatową. Użyłam też pasty strukturalnej, aby imitowała śnieg oraz dodałam kilka czerwonych i perłowych kryształków. Całość powstała z najnowszej kolekcji papierów cozy&warm - są idealne do takich prac - polecam ;-)

Może również spróbujecie przygotować takie domki? Myślę, że takie dekoracje są wyjątkowe i jedyne w swoim rodzaju, bo są WASZE, a nie kupne, to co pochwalicie się w komentarzach? A może zrobicie mini domki, jako zawieszki na choinkę?

Zaglądnijcie tu w południe, będzie czekała na was kolejna propozycja.





Do zrobienia powyższego domku potrzebne będą:

baza na domek
papier w śnieżynki
zielony papier w groszki
tekturka z ostrokrzewem
kulki białe oszronione
kulki czerwone oszronione
pręciki białe w kiściach
pręciki perłowe
cudne brokatowe szyszki
kryształki czerwone
kryształki perłowe

pozdrawiam serdecznie

Aszczka

1 komentarz:

  1. Ależ cacuszko - świetnie przyprószone śnieżkiem i przymrożone!!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za komentarz :-)