środa, 3 grudnia 2014

Zainspiruj się! #8. Świąteczne dekoracje - Zróbmy sobie domową grafikę...


Hop, hop!
Dzisiaj w ramach mojej inspiracji na ozdabianie domu,
chciałabym Was zachęcić do wykonywania własnych "grafik".
Brzmi kosmicznie profesjonalnie, ale nie o to w tym chodzi :)
Chodzi o proste połączenie linii i kropek tak by tworzyły (lub nie tworzyły) jakąś całość związaną ze świętami w tym przypadku oczywiście. Do tego możecie dodać odręczne napisy,
wyszukać jakieś cytaty i gotowe.


Jak widzicie u mnie, sprawa jest banalna.
Paskowa choinka (można też wyciąć taką z trójkąta, bo figury geometryczne też dobrze wyglądają na takich "grafikach"). I tłum gwiazdek przy napisie 'let it snow' :)




Dobrze wyglądają w większej grupie,
ja swoje przywiesiłam na drucianym wieszaku, ale można postawić w ramkach, przypiąć washi tape'ami itd. :)


Pozdrawiam,
noomiy

Użyłam:

Cozy&Warm 1/9

2 komentarze:

Dziękujemy za komentarz :-)