piątek, 13 lutego 2015

Fiołkowy duet...

Witajcie!

Dziś mam dla Was fiołkowy duet, i choć u mnie to rzadkość...dziś królują ciepłe fiolety:).
Nie mogłam dłużej "oprzeć"się wspaniałym papierom
i nie myśląc długo pocięłam je:), co przyniosło taki oto efekt końcowy:). W moim zamyśle był komplet w stylu vintage, z swoistym bałaganem i niedbałością o szczegóły, dlatego całość powyginana, poszarpana z  koronkami, tiulem i innymi przydasiami. 
Mam nadzieje, że tak jak ja, polubicie fiolety i z niecierpliwością czekam na Wasze fiołkowe "twory".











 W pracy wykorzystałam:

http://scrapakivi.com/sklep-scrapbooking/index.php?id_product=1013&controller=product&id_lang=7

7 komentarzy:

  1. Piękny komplet w pięknych kolorach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja kocham fiolety, więc jak dla mnie komplecik mistrzostwo :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna karta, fajne wykonanie i pomysł.

    OdpowiedzUsuń
  4. przepiękny i niezwykle elegancki zestaw

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzękuje , cieszę się, że się podoba:). Chyba przekonam się do fioletów:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam fiolety, odcienie wrzosowe, lawendowe i wszystkie inne ale ostatnio usłyszałam w zaprzyjaźnionym sklepie scrapbookingowym, że fiolet kojarzy się .....z pogrzebem i klienci nie kupują kartek z fioletem. Hmmm laurkowakraina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za komentarz :-)