środa, 1 listopada 2017

Notes z laleczką

Witajcie :)
chciałam Wam dziś pokazać pracę nieco inną od tych, które zazwyczaj wykonuję. Kolorowanki to nie moja domena, ale jak to mówią czasem warto wyjść ze swojej strefy komfortu i zrobić coś innego. 


Carla Chaves jest autorką poniższej laleczki, którą ja jedynie "ubrałam" po swojemu. Całość podkolorowałam kredkami akwarelowymi i dopasowałam do mocno mediowego tła. Notes (gładki zeszyt w fioletowej oprawie) został oklejony dwoma papierami z kolekcji Lacy Sunset: fioletowym  i kremowym z fioletową czcionką, które idealnie współgrają tutaj z całością.





Na koniec dodam tylko tyle, że kolorystyka notesu idealnie wpisuje się w nasz jesienny moodboar. Może więc i was dodatkowo zainspiruje do wspólnej zabawy z nami? Wyzwanie tu ---> klik ...
Ki :)


W pracy wykorzystałam:

  http://scrapakivi.com/sklep-scrapbooking/index.php?id_product=1202&controller=product&id_lang=7

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za komentarz :-)